El próximu Gobiernu socialista tornará la reforma llaboral

El próximu Gobiernu socialista tornará la reforma llaboral

El ganador de la consulta a la Secretaría Xeneral del PSOE, Pedro Sánchez, adelantó esti martes que la primer midida qu'adoptaría como líder d'un hipotéticu Gobiernu socialista va ser la derogación de la reforma llaboral, aprobada pol Executivu popular de Mariano Rajoy pa poder asina "recuperar cuanto antes los derechos de los trabayadores".

   Anque treslladó'l so respetu pola sentencia del Tribunal Constitucional qu'avala, ente otros aspectos de la reforma, el contratu con despidu gratis el primer añu, el dirixente socialista calcó en en que nun pue tar "más en desacuerdu con esta decisión".

   Nesta llinia, l'acabante salir escoyíu líder del PSOE alertó del riesgu de que se consoliden los recortes de los derechos llaborales de los españoles", daqué que, según adelantó, "el PSOE nun va permitir".

   Nesti sen, Pedro Sánchez comprometióse a construyir con sindicatos y empresarios un modelu de relaciones llaborales xustu y equilibráu y una nueva política económica pa la creación d'empléu de calidá.

   "Les nefastes consecuencies que ta teniendo la reforma llaboral, tantu pol intolerable recorte de los derechos de los trabayadores, como pola constante devaluación de les sos condiciones salariales, ta agravando la situación económica de les families y enzancando la salida de la crisis", acabó.

 

Foto: Europa Press.

Dejar un comentario

captcha