No nos desalojarán de las calles
Asturies en marcha22M quiere aprovechar esta oportunidad lamentable para poner nuestro grito en el cielo. Hemos solicitado sendas concentraciones en la Sede el PP con motivo de la encarcelación de dos compañeros del 22M, Miguel e Isma. Las dos solicitudes han sido denegadas desviando la concentración a una calle aledaña a la Sede del PP, en una calle peatonal en la que hay tiendas por doquier. La argumentación de la Delegación de Gobierno para desviarnos es que en las proximidades de la Sede del PP hay muchas tiendas, ¿y es que no las hay donde nos desvían?
Útimamente vemos como el Partido Popular y el PSOE se acuartela y nos mira desde sus palacios con desdén. Somos incómodos/as, molestamos porque evidenciamos lo lejos que están de asumir su responsabilidad política en la crisis y en el deterioro paulatino de nuestras vidas.
Queremos hacer un llamamiento a todos los colectivos y en especial a la CSOA “La Madreña” que ha visto como con alevosía a horas en las que era casi imposible movilizar fueron desalojados/as. Esta tarde apoyamos incondicionalmente la concentración que tendrá lugar en las proximidades de este Centro Social Autogestionado tan emblemático para Asturias. Y uno de los epicentros de las confluencias entre movimientos sociales, colectivos y sindicatos alternativos.
De la misma manera invitamos a que todos y todas hagamos del 5 de Junio, a las 19:00h, en las proximidades de la Sede del PP, una jornada de lucha por las calles de Oviedo, por la liberación de Miguel e Isma, pero también contra el desalojo de “La Madreña”, contra el desalojo del pueblo de las decisiones que nos afectan. No pueden seguir dándonos la espalda y acuartelándose en sus palacios, mirándonos con desdén y tomando decisiones que afectan a la gran mayoría y que nos dejan sin oportunidades, en un desgobierno total, en el que nuestras condiciones de vida se agravan, social y económicamente. No nos piden permiso sino que pisotean nuestros derechos con impunidad, no nos preguntan si queremos o no queremos Monarquía o Rey.
Leyes orgánicas para perpetuar lo que está muerto y en absoluta decadencia, sin tener en cuenta que el único órgano vital para la Democracia es el pueblo. Queremos decidir, organizar nuestra vida, nuestro ocio porque vosotros sois incapaces de hacerlo sin pisotearnos.
Pueden desalojarnos de los Centros Sociales pero no podrán desalojarnos de las calles.
Nuestra lucha es vuestra lucha.
Asturies en Marcha22m
N'Asturiano
Nun nos van desagopiar de les cais
Asturies en marcha22M quier aprovechar esta oportunidá llamentable pa poner el nuesu glayiu nel cielu. Solicitemos dos solicitudes para la Concentración na See'l PP por cuenta de la encarcelación de dos compañeros del 22M, Miguel y Isma. Les dos solicitúes fueron refugaes esviando la concentración a una cai aledaña a la See del PP, nuna cai piatonal na qu'hai tiendes peruquier. L'argumentación de la Delegación de Gobiernu pa esvianos ye que nes proximidaes de la See del PP hai munches tiendes, ¿y ye que nun les hai onde nos esvien?
Útimamente vemos como'l Partíu Popular y el PSOE acuartélase y míranos dende los sos palacios con desdeñu. Somos incómodos/as, fadiamos porque evidenciamos lo llueñe que tán d'asumir la so responsabilidá política na crisis y nel deterioru paulatín de les nueses vides.
Queremos faer un llamamientu a tolos colectivos y n'especial a la CSOA “La Madreña” que vio como con alevosía a hores nes que yera casi imposible movilizar fueron desagopiaos/as. La Madreña ye un de los epicentros de les confluencias ente movimientos sociales, colectivos y sindicatos alternativos.
De la mesma manera convidamos a que toos y toes faigamos del 5 de Xunu, a les 19:00h, nes proximidaes de la See del PP, una xornada de llucha poles cais d'Uviéu, pola lliberación de Miguel y Isma, pero tamién contra'l desallugu de “La Madreña”, contra'l desallugu del pueblu de les decisiones que nos afecten. Nun pueden siguir dándonos el llombu y acuartelándose nos sos palacios, mirándonos con desdeñu y tomando decisiones qu'afecten a la gran mayoría y que nos dexen ensin oportunidaes, nun desgobiernu total, nel que les nueses condiciones de vida agrávense, social y económicamente. Nun nos piden permisu sinón qu'apatayen los nuesos derechos con impunidá, nun nos pregunten si queremos o nun queremos Monarquía o Rei.
Lleis orgániques pa perpetuar lo que ta muertu y n'absoluta decadencia, ensin tener en cuenta que l'únicu órganu vital pa la Democracia ye'l pueblu. Queremos decidir, entamar la nuesa vida, el nuesu ociu porque vós sois incapaces de faelo ensin apatayanos.
Pueden desalluganos de los Centros Sociales pero nun van poder desalluganos de les cais.
La nuesa llucha ye la vuesa llucha.
Foto: David Dekat