El ministru d'Economía, Luis de Guindos, afirmó esti xueves qu'España recuperó la confianza internacional y que "yá naide cuestiona les cuentes de la banca nin de les comunidaes autónomes".
Na so conferencia de la XXX Xunta del Círculu d'Economía, sobre perspectives de la economía española y la construcción europea, insistió en que cambió la percepción internacional de la economía española, tres reducir el so endeudamientu privao y déficit público, axustase'l sector inmobiliariu, saniar de forma fonda y "amplia" el sistema bancariu, y meyorar la competitividá.
"Sin duda, el crecimientu --del PIB español-- va siguir el segundu trimestre d'esti añu", de forma asemeyada al primeru y acumulando doce meses de crecimientu positivo, añadió.
Punxo como exemplu que "ta habiendo señales de más creitu a les pymes, non abonda, pero que nun se víen va un añu, y la demanda doméstica empieza a tirar", anque hai que siguir el procesu de consolidación fiscal con una reforma de los impuestos, y siguir coles reformes estructurales.
Tocantes a la reforma fiscal, insistió en que'l so gobiernu nun va subir la imposición indirecta, sacante nos casos en que lo impón la normativa europea; y, ente otres reformes futures, esplicó que l'Executivu va facilitar la continuidá de les empreses nes compañíes en concursu, va tomar midíes sobre rehabilitación y eficiencia enerxética, va eliminar dificultaes alministratives sobre I+D+i, y va simplificar los servicios profesionales.
Al respecto d'esti últimu puntu, avanzó qu'en breve va tramitase la nueva normativa que va suponer baxar los oficios de colexación obligatoria --sacante'l sector sanitariu y l'abogacía--, y cuotes máximes de 20 euros al mes, asina como más tresparencia na xestión de los colexos, de forma que los cambios van dir "en favor de los colexaos".