Llamamientu a sofitar el Centru Social Autoxestionado “La Madreña”

Llamamientu a sofitar el Centru Social Autoxestionado “La Madreña”

Dende la Plataforma “Asturies en Marcha22m” queremos faer un llamamientu a la sociedá civil por que sofite'l Centru Social Autoxestionado “La Madreña”, allugáu na Antigua See de la Conseyería de Salú, n'Uviéu, propiedá de la Empresa de Capital Públicu Sedes. L'inmueble quedó vacíu pola operación urbanística de “los palacíos”, venceyada cola obra que l'Arquiteutu Santiago Calatrava fixo n'Uviéu y que resulto ruinosa tantu pa la ciudá d'Uviéu como pa Sedes. Polo qu'el gobiernu del Principáu opta por privatizar Sedes y despidir a les/los sos trabayadores públicos y desallugar “La Madreña” ensin nin siquier tener un proyectu vidable y concreto pa tal espaciu. 


La Madreña carauterizóse dende la so apertura y ocupación como un centru abiertu a tolos públicos y sensibilidaes, realizando una montonera d'actividaes y dexando'l so espaciu a tou aquel y aquella que respeta les sos principales señes d'identidá. Toos y toes en dalgún momentu la utilizamos yá sía pa entamar recitales poéticos y/o musicales, como p'axuntase distintes iniciatives de los movimientos sociales de la ciudá y d'Asturies. Ye un fechu que “La Madreña “ ye un espaciu ganáu a la corrupción urbanística, a la corrupción política. Un espaciu que se comparte, un exemplu a siguir nes sos dinámiques y les sos actividaes tantu p'adultos, como pa neñes/os, como pa tol so vecinderu. Asturies en marcha22m nun puede caltenese al marxe y quier amosar tol so sofitu al Centru Social de “La Madreña” porque mos gusta aconceyamos en “La Madreña” y porque queremos siguir axuntándomos ellí. Porque ye la perfeuta See por y pa les confluencias ente los movimientos sociales d'Asturies. 
 

¡La Madreña nun se pieslla!  
 
castellano 
 

                                                    Comunicado de apoyo al Centro Social Autogestionado "La Madreña" 

Desde la Plataforma “Asturies en Marcha22m” queremos hacer un llamamiento a la sociedad civil para que apoye el Centro Social Autogestionado “La Madreña”, ubicado en la Antigua Sede de la Consejería de Salud, en Oviedo, propiedad de la Empresa de Capital Público Sedes. El inmueble quedó vacío por la operación urbanística de “los palacíos”, relacionada con la obra que el Arquitecto Santiago Calatrava hizo en Oviedo y que resulto ruinosa tanto para la ciudad de Oviedo como para Sedes. Por lo que el gobierno del Principado opta por privatizar Sedes y despedir a sus trabajadores públicos y desalojar “La Madreña” sin ni siquiera tener un proyecto viable y concreto para tal espacio. 
La Madreña se ha caracterizado desde su apertura y ocupación como un centro abierto a todos los públicos y sensibilidades, realizando una montón de actividades y dejando su espacio a todo aquel y aquella que respeta sus principales señas de identidad. Todos y todas en algún momento lo hemos utilizado tanto para organizar recitales poéticos y/o musicales como para reunirse distintas iniciativas de los movimientos sociales de la ciudad y de Asturias. Es un hecho que “La Madreña “ es un espacio ganado a la corrupción urbanística, a la corrupción política. Un espacio que se comparte, un ejemplo a seguir en sus dinámicas y sus actividades tanto para adultos, como para niños, como para todo su vecindario.
Asturies en marcha22m no puede mantenerse al margen y quiere mostrar todo su apoyo al Centro Social de “La Madreña” porque nos gusta reunirnos en “La Madreña” y porque queremos seguir reuniéndonos allí. Porque es la perfecta Sede por y para las confluencias entre los movimientos sociales de Asturias. 


¡La Madreña nun se pieslla! 
 

Dejar un comentario

captcha