Madrid (E.P.) .-El presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, aseguró esti miércoles que ta "sustancialmente d'acuerdu" en materia europea col líder del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, porque coincide con él nos principios de la unión bancaria, la fiscal y política de la Unión Europea.
Asina retrucó'l xefe del Executivu al secretariu xeneral del PSOE na sesión de control al Gobiernu nel Congresu, un duelu nel que Rubalcaba sorrayó que les elecciones europees son "clave" pa salir de la crisis y que tamién son una bona oportunidá pa frenar a los euroescépticos.
"Éste son les primeres elecciones xenerales europees que se celebren, que son claves pa salir de la crisis y pa, ente otres coses, salir de la postración na que ta esta Europa desmoralizada por estes polítiques equivocaes que llevaron a un caldu de cultivu nel que creció l'egoísmu, la xenofobia y el racismu", comentó'l líder de la oposición.
Nesti sen, afirmó que'l próximu 25 de mayu "pue dicise 'non' a aquéllos que quieren mandar y gobernar n'Europa sin creer n'Europa" y "sobremanera sin creer nos valores que dieron pasu a la Europa que toos queremos".
Dende'l so puntu de vista, los problemes de los Ventiocho "resolver con más Europa" y eso, pa los socialistes, significa "más unión bancaria, más unión fiscal, más unión social y más unión política".
Concretando, apostó por una unión bancaria "pa que nunca más los ciudadanos paguen polo que los xestores de los bancos faen mal"; por más unión fiscal, "pa que les empreses paguen onde tienen los so beneficios" y, sobremanera "más unión social" pa que "los europeos nun vean nunca más esi espectáculu d'una Europa remacariando 15.000 millones d'euros pal desempléu xuvenil". Y tamién reclamó "más unión política" pa "que los ciudadanos sepan quién decide y sobremanera ante quién dan cuentes".