La cantante israelí Noa, conocida pola so defensa de la paz y del enendimientu colos palestinos, rechazó ún de los principales premios de la industria musical n’Israel por conciencia política.
Noa debía compartir escenariu con Ariel Zilber, una activista de la extrema derecha israelí a la que l’ACUM, la entidá que protexe los derechos d’autor n’Israel, concediéra-y el premiu a toila so traxectoria.
Na so páxina web, Noa indicaba: “Quiero anunciavos que cancelé la mio aparición na ceremonia d’entrega de los premios de l’ACUM por motivos políticos”, ensin aludir en nengún momentu a la so compañera de galardón. Amás, señala que “pidí que naide lu recoyera por mi. En porque palabres, que me tachen”.
Noa, que blincara a la fama n’España tres de la so participación nel festival d’Eurovisión, expresó en bien d’ocasiones el so apoyu al diálogu colos palestinos, cantando incluso a dúu cola cantante árabe-israelí Mira Awad.
La otra premiada pola academia d’autores israelí ye Zilber, una estrella de pop israelí que se ficiera famosa na década de los setenta al frente del grupu de rock israelí Tamouz, teniendo depués una llarga y prolífica carrera musical como solista.
Nos últimos años, Zilber fuera protagonista de les portaes más polos sos controvertíos comentarios políticos, na llinia de la extrema derecha excluyente y l’activismu de los colonos, que poles sos canciones.