La Red EQUO de Muyeres de Asturies suma su apoyo al Tren de la Libertad que partirá desde Gijón el 31 de enero para llegar a Madrid el 1 de febrero. Allí sus participantes entregarán en el Congreso de los Diputados un escrito contra la reforma de la ley del aborto cuyo texto puede consultarse en www.eltrendelalibertad.com
La Red EQUO de Muyeres de Asturies (RQMA) estima que esta reforma aumentará el número de mujeres que tendrán que poner en peligro su salud y/o su vida abortando clandestinamente; y que, para las mujeres que no consigan abortar, la maternidad dejará de ser la decisión consciente y responsable que debe ser para pasar a depender de la ley que esté vigente. Además, califica como “hipocresía” que se prohíba el aborto por malformación, mientras se desmantela el Estado de Bienestar; y considera inaceptable la tutela que se pretende establecer sobre las mujeres a través de los informes psicológicos.
“De entre todas las expresiones de la libertad la más importante es el derecho a la propiedad sobre nuestro propio cuerpo, por eso participaremos en los actos de Madrid defendiendo el derecho a la libertad y a la vida digna frente al fanatismo y al integrismo religioso a los que consideramos que obedece esta reforma”. Comenta Nuria Saavedra, coportavoz de la RQMA.
Desde que la iniciativa del Tren de la Libertad fue puesta en marcha por dos asociaciones feministas asturianas, no han dejado de sumarse los apoyos de numerosas organizaciones tanto dentro como fuera de nuestra comunidad e incluso a nivel internacional. Aunque las plazas en el tren hace días que han sido cubiertas, algunas asociaciones fletarán varios autobuses con paradas en distintas localidades como: Gijón, Oviedo, Avilés, Mieres y La Felguera para integrarse en la manifestación que saldrá el sábado 1 a las 12 hs. desde Atocha hacia el Congreso.
“Frente a esta intromisión en nuestros cuerpos y nuestras vidas debemos aunar fuerzas para defender los derechos reproductivos y sexuales. Si a una mujer se la puede obligar a gestar y parir contra su voluntad es que el bienestar de las personas ha pasado a un segundo plano, como parece ser en muchas de las reformas actuales”. Añade Eva del Fresno, coportavoz de la RQMA.
N´asturiano
La Rede EQUO de Muyeres de Asturies suma’l so sofitu al Tren de la Llibertá que va partir dende Xixón el 31 de xineru pa llegar a Madrid el 1 de febreru. Ellí los sos participantes van apurrir nel Congresu de los Diputaos un escritu contra la reforma de la llei del albuertu que’l so testu puede consultase en www.eltrendelalibertad.com
La Rede EQUO de Muyeres de Asturies (RQMA) envalora qu’esta reforma va aumentar el númberu de muyeres que van tener que poner en peligru’l so salú y/o la so vida albortando clandestinamente; y que, pa les muyeres que nun consigan albortar, la maternidá va dexar de ser la decisión consciente y responsable que tien de ser pa pasar a depender de la llei que tea vixente. Amás, califica como “hipocresía” que se prohiba l’albuertu por malformación, mientres se desmantela l’Estáu de Bienestar; y considera inaceptable tutelar que pretende establecese sobre les muyeres al traviés de los informes psicolóxicos.
“D’ente toles espresiones de la llibertá la más importante ye’l derechu a la propiedá sobre nuesu mesmu cuerpu, por eso vamos participar nos actos de Madrid defendiendo’l derechu a la llibertá y a la vida digna frente al fanatismu y al integrismu relixosu a los que consideramos qu’obedez esta reforma”. Comenta Nuria Saavedra, coportavoz de la RQMA.
Desque la iniciativa del Tren de la Llibertá foi puesta en marcha por dos asociaciones feministes asturianes, nun dexaron de sumase los sofitos de numberoses organizaciones tantu dientro como fora de la nuesa comunidá ya inclusive a nivel internacional. Anque les places nel tren va díes que fueron cubiertes, delles asociaciones van fletar dellos autobuses con paraes en distintes localidaes como: Xixón, Uviéu, Avilés, Mieres y La Felguera pa integrase na manifestación que va salir el sábadu 1 a les 12 hs. dende Atocha escontra’l Congresu.
“Frente a esta intromisión nos nuesos cuerpos y les nueses vides tenemos d’aunir fuerces pa defender los derechos reproductivu y sexual. Si a una muyer puede obligar a xestar y parir contra la so voluntá ye que’l bienestar de les persones pasó a un segundu planu, como paez ser en munches de les reformes actuales”. Añede Eva del Fresnu, coportavoz de la RQMA.