La operación contra la CAM sáldase con nueve deteniós y once imputaos

La operación contra la CAM sáldase con nueve deteniós y once imputaos

Madrid (EUROPA PRESS).- La Guardia Civil, baxo la dirección y coordinación del Xulgáu Central d'Instrucción númberu 3 de l'Audiencia Nacional y de la Fiscalía Especial contra la Corrupción y la Criminalidá Entamada, nel marcu de la operación 'Mar Nuestro', procedió a la detención de nueve persones y a la imputación d'otres once, nes provincies d'Alicante, Madrid, Palma Mallorca y Valencia, por presuntos delitos fiscales y societarios, apropiación indebida y blanquéu de capitales.

    Coles mesmes, la Unidá de la Guardia Civil  ascrita a la Fiscalía Especial contra la Corrupción y la Criminalidá Organizada, en distintes fases, llevó a cabu dellos rexistros, ente ellos les sedes de les empreses concesionaries de los préstamos, asina como les cases de los principales responsables.

   La investigación empezóse nel añu 2012, de resultes d'una denuncia presentada pol Fondu de Reestructuración Ordenada Bancaria (FROB), una vez intervenida la Caxa pol Bancu d'España, contra los antiguos directivos de la CAM pola supuesta concesión de dellos préstamos a conocíos empresarios del Llevante español refugando los procedimientos internos de control de la Caxa, según informó la Guardia Civil nun comunicáu.

   Estos, al traviés d'una filaza d'empreses, fueron beneficiarios de dellos préstamos que superaben l'importe de 216 millones de dólares, concedíos pa la compra de dos hoteles y dellos suelos hoteleros en Méxicu, República Dominicana y Costa Rica, pa la so posterior esplotación. La CAM tenía'l 30 por cientu de les acciones del grupu empresarial qu'esplotaba los hoteles.

   De resultes del analís de la información percanciada, púnxose de manifiestu la presunta creación d'una estructura societaria, col asesoramientu de dellos despachos d'abogaos, que permitiría derivar  a un paraísu fiscal los beneficios d'esplotación de dellos hoteles de lluxu nel Caribe, estimándose en millones d'euros la cantidá defraudada a la Facienda Pública española.

   La operación tán llevándola a cabu axentes de la Unidá Central Operativa, apoyaes por Unidaes del Cuerpu de les zones d'actuación.

   El xuez de l'Audiencia Nacional Javier Gómez Bermúdez va tomar declaración esti xueves a los cinco deteníos ayeri, ente ellos trés ex directivos de la Caxa d'Aforros del Mediterráneu (CAM). Trátase del ex director xeneral Roberto López Abad, l'ex responsable d'inversiones inmobiliaries de la caxa Daniel Gil Mallebrera y l'ex director de la división internacional y negociu hoteleru de la caxa, Cesar Veliz.

Dejar un comentario

captcha