- Forma parte de una colección que divulga el patrimonio local desde distintos ángulos.
- Ya se trabaja en futuras guías divulgativas de los árboles y arbustos que se encuentran en los parques de La Magdalena y Llaranes
Avilés.-El concejal de Cultura Román Álvarez González presentó hoy la guía en asturiano Avilés y los sos parques 1: El parque Ferrera, que se incluye dentro de la colección de guías que la Concejalía de Cultura, a través de la Estaya de la Llingua , empezó a desarrollar en el año 2008. En aquella ocasión se hizo sobre los monumentos históricos de la ciudad, basándose en un trabajo de las alumnas de la Universidad de Oviedo.
En esta ocasión – y siguiendo el modelo anterior- se inicia un recorrido por los parques principales de Avilés , estudiando árboles y arbustos significativos para la cultura asturiana.
Es una edición impresa manejable, que tendrá su versión digital a través de la página web municipal y de la Estaya de la Llingua. Será distribuida como guía didáctica por los centros educativos que se interesen y tendrá su continuidad en futuras ediciones dedicadas al parque de La Magdalena y el de Llaranes , en las que ya se trabaja.
El concejal de cultura, agradeció expresamente el trabajo desinteresado de un grupo de colaboradores , algunos de ellos presentes en la rueda de prensa : Avelino Granda, Pilar Madiedo, Ricardo Fernández, Rubén Arias, Carmen Muñiz Macía, Margot Company y Begoña Mediavilla, y la Asociación Amigos del Jardín Botánico de Gijón.
'Avilés y los sos parques' inclúyese dientro de la coleición de guíes que la Conceyalía de Cultura xunto cola Estaya de la Llingua entama a desendolcar nel añu 2008. D’aquella dióse salida al trabayu que ficieren alumnes de la Universidá d’Uviéu sobre los monumentos históricos de la ciudá y agora preténdese siguir cola mesma llinia de publicación, asoleyando agora l’otru patrimoniu de la ciudá, el natural. Faciendo un percorríu pelos parques principales d’Avilés podemos dir estudiando árboles y arbustos, significativos pa la cultura asturiana.
La guía va siguir el mesmu modelu de l’anterior, pretendiéndose a lo cabero xuntar información de los aspectos más destacables, dende’l puntu de vista natural y monumental que s’atopen na villa. Pensóse nuna edición en papel amañosa pa que s’emplegue ensin que’l llector o llectora s’atope col problema d’un llibru enforma pesáu poles sos dimensiones. Nesti casu, como nel anterior, escuéyese un diseñu modernu, afayadizu y prestosu, col envís d’algamar pal futuru una edición de guíes coleicionables sobre dellos aspeutos importantes del patrimoniu avilesín.
FOTO: SRT