Asturias suma un certamen cultural a los Juegos Deportivos y de Deporte Adaptado de este curso

Asturias suma un certamen cultural a los Juegos Deportivos y de Deporte Adaptado de este curso

La Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo convoca un concurso de dibujo, microrrelatos y poemas para que el alumnado envíe mensajes de aliento a la sociedad asturiana  La Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo, a través de la Dirección General de Deporte, ha convocado un certamen cultural como parte de las actividades dirigidas al alumnado inscrito en los Juegos Deportivos Escolares y Juegos de Deporte Adaptado, con el fin de que envíen mensajes de aliento y solidaridad a la sociedad asturiana con la etiqueta #yomequedoencasa

Ante el confinamiento derivado del estado de alarma y el obligado aplazamiento de las competiciones, el certamen Juegos deportivos escolares en casa-desafío COVID-19 / Xuegos deportivos escolares en casa-desafíu COVID-19 se organiza para promover actividades colaborativas desinteresadas que redunden en el beneficio común. La iniciativa cultural consiste en la presentación de dibujos, microrrelatos y poemas que tengan como motivo los Juegos Deportivos Escolares. Concretamente, la temática deberá girar en torno a la modalidad que practica cada escolar inscrito, que deberá especificar la categoría en la que compite y hacer referencia a los valores del espíritu deportivo y de equipo, la convivencia, el esfuerzo y el respeto a las normas. 

Los trabajos deberán atender a las bases que se especifican en los archivos adjuntos a esta nota y han de enviarse en formato PDF o con una fotografía del dibujo, microrrelato o poema en la dirección de correo DGDEPORTESCOVID-19@asturias.org. 

La fecha límite de recepción de los trabajos será el último día del confinamiento decretado por el Gobierno de España. Mientras dure la cuarentena, los originales recibidos se irán seleccionando y publicando a través de las redes sociales y páginas web del Principado, como una buena práctica más de colaboración e interactuación que ayude a superar estos momentos de manera activa, constructiva y lúdica.

 

 

Deporte incorpora un certame cultural a les actividaes de los Xuegos Deportivos y de Deporte Adaptáu del Principáu 

 La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu convoca un concursu de dibuxu, microrrelatos y poemes pa que los mozos unvien mensaxes d'aliendu a la sociedá asturiana 

 

La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, al traviés de la Dirección Xeneral de Deporte, convocó un certame cultural como parte de les actividaes empobinaes a los escolares inscritos nos Xuegos Deportivos Escolares y Xuegos de Deporte Adaptáu, con cuenta de que, dende el compromisu #yoquedoencasa, puedan amosar mensaxes d'aliendu y solidaridá a la sociedá asturiana. 

Énte'l confinamientu necesariu y l'aplazamientu obligáu de la competición, el certame Juegos deportivos escolares en casa-desafío COVID-19 / Xuegos deportivos escolares en casa-desafíu COVID-19 convócase cola cuenta de promover actuaciones colaborativas de calter desinteresáu que redunden nel beneficiu común. 

La iniciativa cultural encóntase na presentación de dibuxos, microrrelatos y poemes que tengan como motivu los Xuegos Deportivos Escolares. Concretamente, la temática ha xirar alredor de la modalidá que practica cada escolar inscritu nos Xuegos, qu'ha especificar la categoría na que compite y faer referencia a los valores rellacionaos col espíritu deportivu y d'equipu, la convivencia, l'esfuerzu y el respetu a les normes. Los trabayos van atender a les bases que s'especifiquen nos archivos axuntos a esta nota y apurrise en formatu PDF o con una fotografía del dibuxu, microrrelatu o poema a la dirección de corréu DGDEPORTESCOVID-19@asturias.org. 

La fecha límite de recepción de los trabayos va ser l'últimu día del confinamientu decretáu pol Gobiernu español. Mientres dure la cuarentena, los orixinales recibíos van dir escoyéndose y publicándose al traviés de les diverses redes sociales y páxina web del Gobiernu asturianu como una bona práctica más de collaboración y interactuación qu'ayude a pasar estos momentos de manera activa, constructiva y lúdica. 

Dejar un comentario

captcha