El CP Felechosa lleva a escena ¡¡Pites sí, aves non!!

El CP Felechosa lleva a escena ¡¡Pites sí, aves non!!

En el CP Felechosa vienen participando durante 5 años en los Certámenes de Teatro Escolar en Asturiano y Gallego-Asturiano que convoca la Consejería de Educación con motivo de la Selmana de les Lletres Asturianes. "En dichos certámenes siempre hemos quedado en buenas posiciones y llevamos ganados un total de 13 premios, a los que debemos sumar otros dos que recogeremos el próximo día 3 de mayo en el Teatro de La Laboral de Gijón, correspondientes al 5º Certamen, celebrado este curso. Dichos premios son: el Premiu al Meyor Actor para Pelayo Megido por su papel de Gratulino; y el Premiu al Meyor Guión Orixinal para Laura Prieto, la maestra responsable de la creación y dirección de esta pieza teatral."

 

Este año, los alumnos presentarán su obra “¡¡Pites sí, aves non!!” en diferentes teatros de la montaña central, para todos los públicos que quieran acudir. No cobrarán entrada, pero si pondrán una hucha a las puertas de los teatros, en la que los asistentes podrán echar la voluntad, y que ellos invertirán en sus desplazamientos y gastos surgidos de la mini-gira teatral.

 

“¡¡Pites sí, aves non!!” es una divertida comedia que trata temas tan actuales como el abandono de las zonas rurales, la corrupción política y la famosa Variante del AVE, todo ello, con mucho humor y mucha retranca. El público tendrá oportunidad de ver esta divertida obra y a sus profesionales actores, a pesar de la corta edad y estatura, en los siguientes sitios y lugares:

 

III Gala de Teatro Escolar n’Asturiano en el Auditorio Teodoro Cuesta de Mieres, el viernes 4 de mayo a las 19.00 horas, junto con otras dos piezas teatrales de los CP de Rioturbio (Mieres) y el CP Las Vegas (Figaredo).Viernes 18 de mayo a las 20.00 horas en el Teatro Cine Carmen de Moreda.Martes 22 mayo a las 12.00 horas en el Teatro Cine Carmen de Moreda, en un pase que hacen en especial para todo el alumnado de los colegios del Valle de Aller.Viernes 15 de mayo a las 11.30 en el salón de Actos de la Residencia del Montepío de Felechosa.

 

AST

Dende’l CP Felechosa vinimos participando durante los caberos 5 años nos Certámenes de teatru Escolar n’Asturiano y Gallego-Asturiano qu’ ufierta la Conseyería d’Educación con motivu de la Selmana de les Lletres Asturianes.

  Nestos certámenes siempres quedemos en bones posiciones y llevamos un total de 13 premios algamaos, a los que tenemos que sumar otros dos que vamos recoyer el prósimu día 3 de mayu nel teatru de La Laboral de Xixón, correspondientes al 5º Certame de Teatru celebráu esti cursu. Dichos premios son: el Premiu al Meyor Actor pa Pelayo Megido pol so papel de Gratulino; y el Premiu al Meyor Guión Orixinal a Laura Prieto, la maestra responsable de la creación y direición d’esta pieza teatru..

Esti añu los alumnos de 6º del CP Felechosa presentarán la so obra “¡¡Pites sí, aves non!!” per dellos teatros de la Montaña Central pa tol públicu que quiera asistir. Nun van cobrar entrada, ye de baldre, pero si van poner una hucha nes puertes de los teatros na que los asistentes podrán sofitar echando la voluntá, y qu’ellos invertirán en pagase los desplazamientos y gastos que puean xurdir de la mini-xira teatral.

“¡¡Pites sí, aves non!!” ye una divertidísima comedia na que se traten temes tan actuales como l’abandonu de les zones rurales, la corrupción política y la perfamosa Variante del AVE, too ello con munchu humor y muncha retranca. El públicu va tener la oportunidá de ver esta divertía comedia y a los sos profesionales actores, a pesar de la corta edá y estatura, nos sitios y feches que vienen darréu:

 III Gala de Teatru Escolar n’Asturiano nel Auditoriu Teodoru Cuesta de Mieres, el vienres 4 de mayu a les 19.00 hores, xunto con otres dos pieces teatrales de los CP de Rioturbio (Mieres) y el CP Las Vegas (Figareo).Vienres 18 de mayu a las 20.00 hores nel Teatru Cine Carmen de Morea.Martes 22 mayu a les 12.00 hores nel Teatru Cine Carmen de Morea, nun pase que faen n’especial pa tol alumnáu de les escueles  del Valle d’Ayer.Vienres 15 de mayu a les 11.30 hores nel salón d’Actos de la Residencia del Montepío de Felechosa.

Dejar un comentario

captcha