Naz musicasturiana.com, la primer tienda online y distribuidora dixital

Naz musicasturiana.com, la primer tienda online y distribuidora dixital

Naz musicasturiana.com, la primer tienda online y distribuidora dixital dedicada a la música asturiana

La iniciativa surde con un ampliu catálogu de tolos estilos y col oxetivu de visibilizar, modernizar y esportar la música asturiana

 

“Pa que siempre la lleves contigo”. Esi ye l’eslogan de musicasturiana.com, un proyectu que naz con trés pegoyos: tienda online pa que puedan mercase referencies discográfiques asturianes en formatu físicu dende cualesquier parte del mundu; distribuidora dixital pa que la música d’Asturies tea disponible nes plataformes dixitales (Spotify, iTunes, Youtube, Google Music…); y con un papel d’espardir l'actualidá de la escena asturiana al traviés de les redes sociales.

 

Esta iniciativa pionera ye una respuesta a la crisis que sufre anguaño la industria musical y qu'afecta especialmente a la música asturiana. Anguaño yá nun queden casi tiendes de discos, la baxada de ventes en formatu físicu ye considerable y cada vez tien más pesu'l consumu de música al traviés de les plataformes dixitales llegales. Por eso musicasturiana.com surde col triple oxetivu de visibilizar, modernizar y esportar.

 

Para desendolcar el papel de visibilización, esti proyectu busca convertise nel mayor escaparate online de los artistes y discográfiques d'equí; de fechu, la tienda yá tien a la venta más de 100 referencies de tolos estilos y va dir ampliando'l so catálogu. La función de modernización busca adaptar la escena a les nueves formes de consumu musical; pa ello, amás de distribuyir dixitalmente conteníos, musicasturiana.com tien un papel activu en Spotify y Youtube onde creó playlists especializaes y una canal propia.

 

Esportación

Englobando tol proyectu ta la esportación de los soníos asturianos gracies a la venta online nos cinco continentes y al calter internacional de la distribución dixital. Esti ye otru de los finxos polos que'l xoven xixonés emigráu llaboralmente a Madrid Xicu Ariza –ex guitarrista de Fala Non Caduca y responsable d'otres iniciatives yá finaes como'l fanzine Fechu n’Asturies o la web musical Fnast.net- , decidiera impulsar musicasturiana.com. A partir d’agora yá nun va haber más barreres físiques nin dixitales; asturianos residentes n’Asturies, emigraos y persones de tol mundu van poder esfrutar de la música asturiana tean onde tean.

 

www.musicasturiana.com

https://www.facebook.com/musicasturiana/

https://www.instagram.com/musicasturiana/

https://www.youtube.com/musicasturiana/

https://open.spotify.com/user/musicasturiana

 

CAST:

Nace musicasturiana.com, la primera tienda online y distribuidora digital dedicada a la música asturiana

La iniciativa surge con un amplio catálogo de todos los estilos y con el objetivo de visibilizar, modernizar y exportar la música asturiana

 

“Pa que siempre la lleves contigo”. Ese es el eslogan de musicasturiana.com, un proyecto que nace con tres pilares: tienda online para que se puedan comprar referencias discográficas asturianas en formato físico desde cualquier parte del mundo; distribuidora digital para que la música de Asturies esté disponible en las plataformas digitales (Spotify, iTunes, Youtube, Google Music…); y con un papel de difundir la actualidad de la escena a través de lasredes sociales.

 

Esta iniciativa pionera es una respuesta a la crisis que sufre actualmente la industria musical y que afecta especialmente a la música asturiana. Hoy en día ya no quedan casi tiendas de discos, el descenso de ventas en formato físico es considerable y cada vez tiene más peso el consumo de música a través de las plataformas digitales legales. Por eso musicasturiana.com surge con el triple objetivo de visibilizar, modernizar y exportar.

 

Para desarrollar el papel de visibilización, este proyecto busca convertirse en el mayor escaparate online de los artistas y discográficas de aquí; de hecho, la tienda ya tiene a la venta más de 100 referencias de todos los estilos y próximamente irá ampliando su catálogo. La función de modernización busca adaptar la escena a las nuevas formas de consumo musical; para ello, además de distribuir digitalmente contenidos, musicasturiana.com tiene un papel activo en Spotify y Youtubedonde ha creado playlists especializadas y un canal propio.

 

Exportación

Englobando todo el proyecto está la exportación de los sonidos asturianos gracias a la venta online en los cinco continentes y al carácter internacional de la distribución digital. Este es otro de las claves por las que el joven xixonés emigrado laboralmente a Madrid Xicu Ariza –ex guitarrista de Fala Non Caduca y responsable de otras iniciativas ya desaparecidas como el fanzine Fechun’Asturies o la web musical Fnast.net- , decidiera impulsar musicasturiana.com. A partir de ahora ya no habrá más barreras físicas ni digitales; asturianos residentes en Asturies, emigrados y personas de todo el mundo podrán disfrutar de la música asturiana estén donde estén.

Dejar un comentario

captcha