Lluz d'agostu en Xixón. Tres los pasos de Nacho Vegas. Estreno en el FICX

Lluz dagostu en Xixón. Tres los pasos de Nacho Vegas. Estreno en el FICX

“Lluz d’agostu en Xixón. Tres los pasos de Nacho Vegas” se estrena este sábado 18 de noviembre en el marco del Festival Internacional de Cine de Gijón.

 

Bajo la producción de las asturianas Señor Paraguas y Algamar Producciones, el documental del asturiano Alejandro Nafría sigue los pasos del cantante y compositor Nacho Vegas a tres días del concierto del quinto aniversario de la PAH Asturies que él mismo organiza. A través de varios encuentros con personajes de la vida política y cultural de Xixón, se analizan los cambios que ha sufrido la ciudad en las últimas décadas.

Simbiosis es el sistema que permite que dos organismos prosperen, se adapten al medio e incluso lo transformen. Tal vez también el espejismo que hizo de Gijón, y de otras tantas ciudades europeas de tradición industrial, un ente indefinido que duda entre los diferentes modelos a su alcance. Reconversión y burbujas la convirtieron en una ciudad que podía permitirse el lujo de explotar su veta cultural, de este modo se desarrollaron muchas de las plantas que desfilan por la película, Nacho Vegas entre ellas. No es posible explicar al artista sin conocer la ciudad, y no hay mejor modo de conocerla que siguiendo los pasos de él. Una simbiosis.

“Lluz d’agostu en Xixón. Tres los pasos de Nacho Vegas” estrénase esti sábadu 18 de payares nel marcu del Festival Internacional de Cine de Xixón.

Baxo la producción de les asturianes Señor Paraguas y Algamar Producciones,el documental del asturianu Alejandro Nafría va tres los pasos del cantante y compositor Nacho Vegas a trés díes del conciertu del quintu aniversariu de la PAHD Asturies qu'él mesmu entama. Al traviés de dellos alcuentros con personaxes de la vida político y cultural de Xixón, analícense los cambeos que sufrió la ciudá nes últimes décades.

Simbiosis ye la palabra, el sistema que dexa que dos organismos espolleten, evolucionen, fáiganse al mediu y inclusive lo tresformen. Seique tamién l’espeyismu que fizo de Xixón, y d’otres tantes ciudaes europees de tradición industrial, un ente indefiníu que dulda ente los distintos modelos al so alcance. Reconversión y burbuyes convertiéronla nuna ciudá que podía permitise’l luxu d’esplotar la so veta cultural, d’esta miente desenvolviéronse munches de les plantes que desfilen pela película, Nacho Vegas ente elles, claro. Nun ye posible esplicar l’artista ensin conocer la ciudá, y nun hai meyor manera de conocer a ésta que siguiendo los pasos d’aquel.

Una simbiosis.

ESTRENU MUNDIAL:

Sábadu 18 de payares

22.15h

CMI Xixón-SUR

55 FESTIVAL INTERNACIONAL DE CINE DE XIJÓN

Dejar un comentario

captcha