La gala del X Premiu al Meyor Cantar nel Teatru Palacio Valdés d’Avilés

La gala del X Premiu al Meyor Cantar nel Teatru Palacio Valdés d’Avilés

Hoboken Band, Luis Núñez y los Folganzanes, Odón del Paganéu y Bras Rodrigo competirán por el galardón

 

 

El director general de Política Lingüística y Normalización, Fernando Padilla, ha presentado hoy en Avilés la gala del X Premiu al Meyor Cantar, que se celebrará en el Teatro Palacio Valdés el viernes 29 a las 20:00 horas. 

 

Padilla, que ha estado acompañado por la concejala de Cultura del Ayuntamiento de Avilés, Yolanda Alonso, y por Montserrat Machicado, miembro del jurado, ha destacado la consolidación de este certamen en el panorama musical asturiano. “Después de diez ediciones, podemos decir que ya se ha convertido en un referente”, ha valorado.

 

Los cuatro finalistas de esta edición: los grupos Hoboken Band y Luis Núñez y los Folganzanes y los músicos Odón del Paganéu y Bras Rodrigo actuarán en la gala para que el jurado, formado por especialistas en música y lengua asturiana, decida la canción ganadora. Durante el concurso, que se emitirá en la TPA, también ofrecerá un concierto Anabel Santiago, ganadora de la edición anterior con el tema La lloca.

 

El Gobierno de Asturias convoca el Premiu al Meyor Cantar con el objetivo de consolidar, dar prestigio y enriquecer la creación musical en asturiano y en gallego-asturiano. El intérprete o grupo ganador recibirá una escultura original de la artista María Jesús Rodríguez. Además, el Principado velará por la promoción y difusión de la canción en los medios de comunicación y en los eventos organizados o promovidos por él.

Los cuatro finalistas son los siguientes:

 

Luis Núñez y los Folganzanes, con La ñeve y la esmeralda (letra y música: Luis Núñez)

 

La banda de Luis Núñez y los Folganzanes llega a la final del Premiu al Meyor Cantar con un tema de su segundo disco, Xuro nun tornar, después de El cantar del folganzán, álbum publicado en 2013. La formación, que se mueve en los parámetros del folk-rock, está liderada por Luis Núñez y cuenta con los músicos Arturo Ávila (percusión), Marcos Díaz (bajo), Diego Infiesta (guitarra), Armando Fernández (teclados) y Rubén Alba (gaita y whistle).  

 

 Bras Rodrigo, con Naquel malecón (letra y música: Bras Rodrigo)

 

El maestro gaitero Bras Rodrigo, profesor y director de bandas como las de Corvera, Luanco o Gozón, premiado en diferentes concursos de su especialidad, ha recorrido el mundo entero y participado en numerosas grabaciones de otros artistas. Tiene dos álbumes en solitario: Xermandía (2005) y A pause in New York (2016), su último trabajo, en el que aparece el tema cantado Naquel malecón.  

 

Hoboken Band, con Sonrises nel cielu (letra y música: César González Herrerías)

 

Hoboken Band lleva dos años de andadura, muchas actuaciones en directo y un disco en su haber titulado con el nombre de la banda. Su propuesta enriquece una base instrumental clásica del pop-rock con el banjo y las armonías vocales del folk. César González Herrerías (guitarra), José Ramón Granda (bajo), Jesús Braña (batería), Jorge Remis (guitarra) y Diego Rodríguez Infiesta (banjo) son sus componentes.

 

Odón del Paganéu, con Soi ya vengu de Tinéu / La inconformidá (letra y música: Odón García González)

 

Odón del Paganéu, nombre artístico del músico de Tineo Odón García González, participa en la final del Premiu al Meyor Cantar con el tema Soi ya vengu de Tinéu / La inconformidá, con letra de su autoría. Odón ha recibido formación vocal de cantantes como Anabel Santiago, Mapi Quintana o Joaquín Pixán y ha participado en numerosos concursos de canción asturiana, además de poner su voz en grupos como Albastur Cultural Exchange o L’aldu.  

 

SEMEYA PORTADA: 13 

 
 

Luis Núñez y Los Folganzanes en concierto.

 

El Teatru Palacio Valdés d’Avilés va acoyer el 29 de setiembre la gala del X Premiu al Meyor Cantar

 

-   Los cuatro finalistes, Hoboken Band, Luis Núñez y los Folganzanes, Odón del Paganéu y Bras Rodrigo, van competir pol gallardón.

 

 

El director xeneral de Política Llingüística y Normalización, Fernando Padilla, presentó güei n’Avilés la gala del X Premiu al Meyor Cantar, que se va celebrar nel Teatru Palacio Valdés el vienres 29 a les 20:00 hores. 

 

Fernando Padilla, que tuvo acompañáu pola conceyala de Cultura del Conceyu d’Avilés, Yolanda Alonso, y por Montserrat Machicado, miembru del xuráu, destacó l’afitamientu del Premiu nel panorama musical asturianu. «Depués de diez ediciones podemos dicir que yá se convirtió nun referente», señaló Padilla.

 

Los cuatro finalistes d’esta edición van actuar na gala pa que’l xuráu, formáu por especialistes en música y llingua asturiana, decida’l cantar ganador. Son los grupos Hoboken Band y Luis Núñez y los Folganzanes, amás de los músicos Odón del Paganéu y Bras Rodrigo. Na gala, que se va emitir na TPA, tamién va dar un conciertu Anabel Santiago, ganadora de la edición anterior del Premiu col tema «La lloca».

 

El Gobiernu del Principáu d’Asturies convoca’l Premiu al Meyor Cantar coles mires de consolidar, prestixar y arriquecer la creación musical n’asturianu y en gallego-asturianu. L’intérprete o grupu ganador va recibir como galardón una escultura orixinal de l’artista María Jesús Rodríguez. Amás, el Gobiernu asturianu va velar pola promoción y espardimientu del cantar nos medios de comunicación y nos eventos entamaos o promovíos por él.

 

 

Los cuatro finalistes son:

 

Luis Núñez y los Folganzanes, con «La ñeve y l’esmeralda» (lletra y música: Luis Núñez)

 

La banda de Luis Núñez y los Folganzanes llega a la final del Premiu al Meyor Cantar con un tema del so segundu discu, Xuro nun tornar, depués d’El cantar del folganzán, álbum publicáu nel 2013. La formación, que se mueve nos parámetros del folk-rock, ta liderada por Luis Núñez y cunta colos músicos Arturo Ávila (percusión), Marcos Díaz (baxu), Diego Infiesta (guitarra), Armando Fernández (teclaos) y Rubén Alba (gaita y whistle). 

 

 

 

Bras Rodrigo, con «Naquel malecón» (lletra y música: Bras Rodrigo)

 

El maestru gaiteru Bras Rodrigo, profesor y director de bandes como les de Corvera, Lluanco o Gozón, premiáu en dellos concursos de la so especialidá, percorrió’l mundu enteru y participó en bien de grabaciones d’otros artistes. Tien dos álbumes en solitario: Xermandía (2005) y A pause in New York (2016), el so postrer trabayu, onde apaez el tema cantáu, «Naquel malecón», finalista del Premiu al Meyor Cantar.  

 

 

 

Hoboken Band, con «Sonrises nel cielu» (lletra y música: César González Herrerías)

 

Hoboken Band lleva dos años d’andadura, munches actuaciones en directo y un discu nel so haber tituláu col nome de la banda. La so propuesta arriquez una base instrumental clásica del pop-rock col banjo y les harmoníes vocales del folk. César González Herrerías (guitarra), José Ramón Granda (baxu), Jesús Braña (batería), Jorge Remis (guitarra) y Diego Rodríguez Infiesta (banjo) son los sos componentes.

 

 

 

Odón del Paganéu, con «Soi ya vengu de Tinéu / La inconformidá» (lletra y música: Odón García González)

 

Odón del Paganéu, nome artísticu del músicu de Tinéu Odón García González, participa na final del Premiu al Meyor Cantar col tema «Soi ya vengu de Tinéu / La inconformidá», con lletra de la so autoría. Odón recibió formación vocal de cantantes como Anabel Santiago, Mapi Quintana o Joaquín Pixán y tien participao en bien de concursos de canción asturiana, amás de poner la so voz en grupos como Albastur Cultural Exchange o L’aldu.  

 

 

 

 

Dejar un comentario

captcha