Xixón reconoz que l’actividá propuesta pola XDLA tenía encaxe nel Arcu Atlánticu

Xixón reconoz que l’actividá propuesta pola XDLA tenía encaxe nel Arcu Atlánticu

L’Ayuntamientu de Xixón reconoz que l’actividá propuesta pola XDLA tenía encaxe nel Arcu Atlánticu y comprométese a facilitar la so realización en setiembre

 

 

            Tres el desalcuentru ente la Conceyalía de Cultura del Ayuntamientu de Xixón y la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) a cuenta de la propuesta qu’esti colectivu presentó pa la so realización nel Festival Arcu Atlánticu, l’alcadesa de Xixón Carmen Moriyón reunióse con representantes de la XDLA pa buscar salíes a esti bloquéu. Na reunión, l’Alcaldía reconoció’l valir de l’actividá propuesta pola XDLA y el so encaxe dientro del Festival, dedicáu esti añu a les llingües minoritaries. Esta actividá yera la presentación del Proyectu 2018 pola Oficialidá, que consiste en plantegar una reforma del Estatutu d’Autonomía d’Asturies, al traviés del artículu 56, con garantíes d’éxitu.

            De la mesma manera, dende Alcaldía llamentóse que por falta tiempu l’actividá nun se pueda facer nesta ocasión nel marcu del Festival Arcu Atlánticu, polo que’l Conceyu de Xixón va facilitar en setiembre instalaciones y medios pa que la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana pueda llevar alantre esta presentación y, asina, contribuyir a la construcción del consensu necesariu pa la solución del conflictu llingüísticu d’Asturies.

 

 

El Ayuntamiento de Xixón reconoce que la actividad propuesta por la XDLA tenía encaje en el Arcu Atlánticu y se compromete a facilitar su realización en septiembre

 

            Tras el desencuentro entre el Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Xixón y la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) a propósito de la propuesta que este colectivo presentó para su realización en el Festival Arcu Atlánticu, la alcaldesa de Xixón Carmen Moriyón se reunión con representantes de la XDLA para buscar salidas a este bloqueo. En la reunión, la Alcaldía reconoció el valor de la actividad propuesta por la XDLA y su encaje dentro del Festival, dedicado a este año a las lenguas minoritarias. Esta actividad era la presentación del Proyectu 2018 pola Oficialidá, que consiste en plantear una reforma del Estatuto de Autonomía de Asturies, a través del artículo 56, con garantías de éxito.

            De la misma manera, desde la Alcaldía se lamentó que por falta de tiempo la actividad no se pueda hacer en esta ocasión en el marco del Festival Arcu Atlánticu, por lo que el Ayuntamiento de Xixón va a facilitar en septiembre instalaciones y medios para que la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana pueda llevar adelante esta presentación y, así, contribuir a la construcción del consenso necesario para la solución del conflicto lingüístico de Asturies.

Dejar un comentario

captcha