Milio Rodríguez Cueto algama’ l Premiu María Josefa Canellada de lliteratura infantil y xuvenil asturiana

Milio Rodríguez Cueto algama’ l Premiu María Josefa Canellada de lliteratura infantil y xuvenil asturiana

 

  • El premiu, dotáu con 4.000 euros, ye concedido por la Conseyería d´Educación, Cultura y Deporte

 

El escritor Milio Rodríguez Cueto resultó ganador de la quinta edición del Premiu de lliteratura infantil y xuvenil en llingua asturiana María Josefa Canellada, que concede la Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte del Principáu.

 

El xuráu que concedió esti gallardón aconceyó a les 13  hores na Casa la Cultura María Josefa Canellada (Santolaya, Cabranes) baxo la presidencia de la directora xeneral de Política Llingüística, Ana María Fueyo, y cola participación del alcalde de Cabranes, Alejandro Vega, y de los escritores y especialistes en lliteratura infantil y xuvenil Severino Antuña y Mariluz Pontón. El xuráu contó, amás, cola participación de Alonso Zamora Canellada, fíu de la escritora María Josefa Canellada que da nome al gallardón. Un total de seis trabayos optaben esti añu al premiu, dotáu con 4.000 euros.

 

Ente les obres presentaes, el xuráu decidió por unanimidá conceder el premiu al testu Carne de melandro, al valorar que se trata d’una novela de gran profundidá narrativa y bien resuelta, que recupera la memoria histórica d’una manera adecuada a la edá a la que va dirixida y abre caminos nuevos na lliteratura xuvenil n’asturianu.

 

El testu presentóse baxo’l seudónimu Stephan Dedalus. Abierta la plica, l’autor resultó ser Milio Rodríguez Cueto.

 

Milio Rodriguez ye autor de noveles, relatos y ensayos. Ganó varios premios lliterarios como’l Fuertes Acevedo d’ensayu (en 1992 y 1999), o’l Xuan María Acebal de Poesía. Traduxo al asturianu autores universales como Shakespeare, Stevenson, Oscar Wilde o Sade. Lleva un blog denomináu Escureceres.

Dejar un comentario

captcha