La acampada va por barrios

La acampada va por barrios

La mayoría de los organizadores de las acampadas en las distintas ciudades españolas levantaron el domingo los respectivos campamentos reivindicativos, como en el caso de Sol, en Madrid o de la Escandalera en Oviedo. El movimiento comntinuará su actividad con un nuevo modelo, con las redes sociales como principal canal de comunicación, la organización de acampadas periódicas en los barrios de las principales urbes españolas y convocatorias ciudadanas de carácter general, la primera de las cuáles esta anunciada parea el próximo día 19 de este mes.

En Oviedo, hoy lunes 13 de junio, concluido el periodo de acampada en la plaza de la Escandalera,  se convoca una asamblea a las 19: 00 en la ya mencionada plaza para organizar y coordinar las asambleas que continuarán el movimiento.  Los primeros barrios en los que se celebrarán estas asambleas serán San Lázaro y Otero.

 

Lo que se tratará en la asamblea del lunes 13, será determinar el día, la hora y el lugar de las reuniones de ambos barrios, además de invitar a los vecinos a participar en dichas reuniones.

 

 

 

 

Comunicáu oficial de Democracia Real Yá:

Dempués del ésitu de la convocatoria del 15 de mayu y de les acampaes y concentraciones nes places de tou l’Estáu, el Movimientu 15M nun pue parar, nun podemos conformanos siendo tovía mercancía nes manes de políticos y banqueros. La nuesa llucha sigue.

Trabayadores/as, desemplegaos/das, estudiantes, xóvenes, xubilaos/das, hipotecaos/das… nun queremos remanecer impasibles ante tolos ataques y recortes que van siguir faciéndose, esta vegada dende Europa.

 

Esta convocatoria apaez una selmana enantes de la firma del Pactu l’Euru, un acuerdu que supón l’empobrecimientu de la sociedá europea pa beneficiu de la banca y les grandes empreses, colos aumentos na edá de xubilación, privatización del sector públicu y recortes nos drechos de los trabayadores, ente otres midíes. Ye necesario movilizase y parar esti acuerdu.

 

Caltenemos les idees que nos llevaron a la cai’l 15 de mayu, pero nesta vegada dando más énfasis na llucha escontra les reformes llaborales y a les pensiones, lleis inxustes como les actuales llei eleutoral ya hipotecaria, amás d’otres reivindicaciones onde les marches nun fueron convocaes por Democracia real Yá. La población ta fartuca y ye más qu’evidente. Sabemos qu’esta llucha va tomanos munchu esfuerzu: nun vamos poder iguar nun añu lo que xestóse en tantos, pero nun vamos arrenunciar.

 

La Plataforma fai un llamamientu pa xunise a toles convocatories pensaes pa esi día, delles convocaes pola mesma plataforma y otres, como en Barcelona, pola Acampada de Plaça Catalunya o en Madrid poles Asamblees de Trabayadores de Pueblos y Barrios de Madrid. La hora d’entamu pue camudar dependiendo de la llocalidá, tái atentos.

 

Animamos a los grupos y acampaes internacionales pa aniciar de nuevu les movilizaciones de la selmana del 15M y entamar concentraciones o marches nes sos respeutives ciudaes el 19 de xunu. Encendióse’l llume’l cambiu, pero entá nada camudó: siguimos siendo mercancía nes manes de políticos y banqueros. Per ello, ¡convocámosvos de nuevu a siguir reclamando LOS NUESOS DRECHOS! ¡El 19 de xunu VOLVEREMOS TOMAR LES CAIS!

Pol futuru de los xóvenes y la dignidá de los mayores.

 


Dejar un comentario

captcha