Xixón saca nota como destinu turísticu intelixente

Xixón saca nota como destinu turísticu intelixente

Los téunicos de Segittur presentaron güei en LLABoral Centru d’Arte y Creación Industrial el diagnósticu de Xixón como destín turísticu intelixente y el plan d’aición pa los años vinientes.

 

 

XIXÓN, 14 de xunetu de 2020.- Xixón supera los requisitos esixíos pola metodoloxía de SEGITTUR, lo que supón algamar el distintivu de Destín Turísticu Intelixente. Asina remanez del diagnósticu presentáu güei en LLABoral Centru d’Arte y Creación Industrial por Andrés Fernández Alcantud, direutor de proyeutos de Segittur; y los téunicos de Segittur Beatriz García Moreno, Óscar Blanco Hortet y Delfín Jiménez Martín. Na presentación tamién participaron Marina Pineda, conceyala de Facienda y portavoz del Gobiernu’l Conceyu; Daniel Martínez Junquera, direutor de Xixón Turismu.       

Marina Pineda, la portavoz del Gobiernu’l Conceyu, amosó la so satisfaición con esta distinción. “Llega nel momentu más oportunu. Ye un arimu a lo fecho hasta agora y un estímulu pal futuru. Confirma que tenemos perñídia la forma d’enfocar el turismo como actividá tresversal y complexa”, declaró.  

“Un Destín Turísticu Intelixente (DTI) ye un destín turístico anovador, afitáu sobre una infraestructura teunolóxica de vanguardia, que garantiza’l desendolcu sostenible del territoriu turísticu, que promueve l’accesibilidá pa toos, que facilita la interaición ya integración del visitante cola redolada ya incrementa la calidá de la so esperiencia nel destín y ameyora la calidá de vida de los residentes”, esplicó Andrés Fernández Alcantud, direutor de proyeutos de Segittur.

Sobre Xixón, Fernández Alcantud sorrayó que “ye un destín afitáu, que se reinventó y tresformó dafechu nuna ciudá de gran atractivo turísticu: sableres, espardimientu, compres, cultura, gastronomía, deportes, conceyos y congresos, etc.”

Xixón pasó’l corte en toles variables analizaes: sostenibilidá, teunoloxía, gobernanza, anovación y accesibilidá.

“Esta certificación ye un sofitu pa siguir poniendo a Xixón en mapa como referente turísticu. Va sirvir p’afitar une llínies perñídies y unos oxetivos.  Y pa fixanos n’otros destinos y trabayar en comuña con ellos p’ameyorar la nuesa ufierta y servicios. Tamién pa crear unes bases coles que faer d’esti turismu un seutor competitivu y más rentable”, comentó Daniel Martínez Junquera, direutor de Xixón Turismu.

Rede de Destinos Tutísticos Intelixentes

La Rede de Destinos Turísticos Intelixentes constotuyóse en febreru de 2019 y creóse colos oxetivos vinientes:

1.- Promover la conversión de los destinos turísticos españoles a destinos intelixentes y la so xunión a la Rede.

2.- Fomentar la collaboración público-público y público-privada nel desendolcu de productos, servicios y actuaciones de los Destinos Turísticos Intelixentes.

3.- Contribuyir a garantizar el lideralgu d’España en materia d’intelixencia turística al traviés de les actuaciones que realice la Rede.

4.- Garantizar la calidá y la evolución del proyeutu DTI.

La Rede actúa n’estayes con un enfotu internu, realizando acciones d’asesoramiento na aplicación de la metodoloxía y promoviendo l’intercambiu d’esperiencies y bones práutiques ente los sos miembros.

El sofitu y desendolcu de la Rede DTI ye una de les midíes previstes nel ‘Plan de Impulso del Sector Turístico’ presentáu la selmana cabera pol Gobiernu d’España.

Tres estes incorporaciones, la Rede DTI, que preside la Secretaría d’Estáu de Turismu, queda constituyida con 148 miembros, de los que 89 son destinos, 24 miembros institucionales y 35 empreses collaboradores.

 

CAST

 

GIJÓN/XIXÓN, 14 de julio del 2020.- Gijón/Xixón supera los requisitos exigidos por la metodología de SEGITTUR, lo que supone la obtención del distintivo de Destino Turístico Inteligente. Así se desprende del diagnóstico presentado hoy en LABoral Centro de Arte y Creación Industrial por Andrés Fernández Alcantud, director de proyectos de Segittur; y los técnicos de Segittur Beatriz García Moreno, Óscar Blanco Hortet y Delfín Jiménez Martín. En la presentación también participaron Marina Pineda, concejala de Hacienda y portavoz del Gobierno municipal; Daniel Martínez Junquera, director de Gijón/Xixón Turismo.        

Marina Pineda, la portavoz del Gobierno Municipal, se mostró muy satisfecha con esta distinción. “Llega en el momento más oportuno. Es un espaldarazo a lo hecho hasta ahora y un estímulo para el futuro. Confirma que tenemos muy clara la forma de enfocar el turismo como actividad transversal y compleja”, declaró.  

“Un Destino Turístico Inteligente (DTI) es un destino turístico innovador, consolidado sobre una infraestructura tecnológica de vanguardia, que garantiza el desarrollo sostenible del territorio turístico, que promueve la accesibilidad para todos, que facilita la interacción e integración del visitante con el entorno e incrementa la calidad de su experiencia en el destino y mejora la calidad de vida de los residentes”, explicó Andrés Fernández, técnico de proyectos de Segittur.

Sobre Gijón/Xixón, el jefe de proyectos de Segittur destacó que “es un destino consolidado, que se ha reinventando y transformado en una ciudad de gran atractivo turístico en todos los sentidos: playas, ocio, compras, cultura, gastronomía, deportes, reuniones y congresos, etc.”

Gijón/Xixón ha pasado el corte en todas las variables analizadas: sostenibilidad, tecnología, gobernanza, innovación y accesibilidad.

“Esta certificación nos ayudará a seguir poniendo en el mapa a nuestra ciudad como referente turístico. Nos servirá para trazar unas líneas bien claras y unos objetivos. Nos servirá para fijarnos en otros destinos y trabajar conjuntamente con ellos para mejorar nuestra oferta y servicios. También para crear unas bases con las que hacer de este turismo un sector competitivo y más rentable”, comentó Daniel Martínez Junquera, director de Gijón/Xixón Turismo.

Sobre la Red de Destinos Turísticos Inteligentes

La Red de Destinos Turísticos Inteligentes fue constituida en febrero de 2019 y fue creada con los siguientes objetivos:

1.- promover la conversión de los destinos turísticos españoles a destinos inteligentes y su adhesión a la Red.

2.- Fomentar la colaboración público-público y público-privada en el desarrollo de productos, servicios y actuaciones de los Destinos Turísticos Inteligentes.

3.- Contribuir a garantizar el liderazgo de España en materia de inteligencia turística a través de las actuaciones que realice la Red.

4.- Garantizar la calidad y la evolución del proyecto DTI.

La Red actúa en ámbitos con un enfoque interno, realizando acciones de asesoramiento en la aplicación de la metodología y promoviendo el intercambio de experiencias y buenas prácticas entre sus miembros.

El apoyo y desarrollo de la Red DTI es una de las medidas previstas en el Plan de Impulso del Sector Turístico presentado la semana pasada por el Gobierno de España.

Tras estas nuevas incorporaciones, la Red DTI, que está presidida por la Secretaría de Estado de Turismo, queda constituida con 148 miembros, de los que 89 son destinos, 24 miembros institucionales y 35 empresas colaboradoras.

XIXÓN SACA NOTA COMO DESTÍN TURÍSTICU INTELIXENTE

 

Dejar un comentario

captcha