Xurde Menéndez Caravia gana el microrrelatos improvisados en asturiano 'Entaína a escribir'

Xurde Menéndez Caravia gana el  microrrelatos improvisados en asturiano Entaína a escribir

Claudia Gutiérrez Lueje e Inaciu Galán reciben el segundo y tercer premio, respectivamente    

 

Asturias.-Xurde Menéndez Caravia ha ganado la cuarta edición del Concursu de microrrellatos improvisaos n’asturianu pa la xente mozo Entaína a escribir, que se celebró ayer por la noche en la Sala Borrón de Oviedo. Los trabajos seleccionados en segundo y tercer lugar han sido, respectivamente, los de Claudia Gutiérrez Lueje e Inaciu Galán. Todos ellos han recibido lotes de discos y libros.  

La Dirección General de Planificación Lingüística y Normalización y el Instituto Asturiano de la Mujer y Políticas de Juventud promueven este certamen, dirigido a participantes de 14 a 35 años, que debían escribir un microrrelato en un máximo de 20 minutos, a partir del tema e indicaciones que el jurado dictó en el momento de empezar la prueba.  

El ganador, Xurde Menéndez, participará como jurado en los premios Culturaquí 2019 que convoca el Instituto Asturiano de la Mujer y Políticas de Juventud. Por su parte, la Dirección General de Planificación Lingüística y Normalización promocionará y divulgará los microrrelatos ganadores y podrá incluirlos en publicaciones o antologías que edite.   Al acto celebrado ayer asistieron la directora general del Instituto Asturiano de la Mujer y Políticas de Juventud, Almudena Cueto, y el director general de Planificación Lingüística y Normalización, Fernando Padilla.             

 

(AST)   Xurde Menéndez Caravia gana la cuarta edición del concurso de microrrelatos improvisados en asturiano Entaína a escribir   -   Claudia Gutiérrez Lueje e Inaciu Galán reciben el segundo y tercer premio, respectivamente  

 

Asturies.-Xurde Menéndez Caravia proclamóse ganador de la cuarta edición d’Entaína a escribir. Concursu de microrrellatos improvisáivos n’asturianu pa la xente mozo, que se celebró ayeri pela nueche na Sala Borrón d’Uviéu, entamáu pola Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización y l’Institutu Asturianu de la Muyer y Polítiques de Mocedá.   Nel certame podíen participar persones ente 14 y 35 años d’edá, que teníen qu’ellaborar un microrrellatu nun tiempu máximu de 20 minutos, a partir del tema y indicaciones que’l xuráu dictare nel momentu d’empezar a escribir.  

Concediéronse trés premios, consistentes en llotes de llibros y discos. Como segundu y terceru quedaron, respectivamente, los rellatos de Claudia Gutiérrez Lueje y Inaciu Galán. El ganador va participar como xuráu nos premios Culturaquí 2019 que convoca l’Institutu Asturianu de la Muyer y Polítiques de Mocedá. Pela so parte, la Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización va procurar promocionar y divulgar los microrrellatos ganadores, pudiendo incluyilos en publicaciones o antoloxíes qu’edite.  

Al actu asistieron la directora xeneral del Institutu Asturianu de la Muyer y Polítiques de Mocedá, Almudena Cueto Sánchez, y el director xeneral de Planificación Llingüística y Normalización, Fernando Padilla Palicio. ...

Dejar un comentario

captcha