"Sona La Puela" lleva a Ayande a dos cantautores que tán na vanguardia de la escena musical arxentina

"Sona La Puela" lleva a Ayande a dos cantautores que tán na vanguardia de la escena musical arxentina

El xueves 31 de mayu del 2018 vei celebrase'l segundu conciertu del proxectu de música en directo organizáu pola asociación Eixe Cultural Ayandés polos locales hosteleiros de La Puela. Los músicos que van animar la nueite serán Mariano Godoy ya Lola Linares, que van tocar a las 20:00 no Café Vitoria. La entrada yá gratuita.

Esti conciertu inxértase dientro de la xira europea d’estos dous cantautores arxentinos, que van tocar, amás d’en La Puela, en dalgunas de las principales ciudades europeas como Madril, París, Berlín, Barcelona ou Colonia. Esta vei ser la única oportunidá de velos actuar n’Asturias.

Mariano Godoy yá un compositor ya cantautor reconecíu por usar el bandonión dende una óptica timbrística ya experimental, ya sacalu del sou encuadramientu no tangu ya proxectalu a horizontes nuevos. Amás de la súa actividá académica no Conservatorio Nacional Argentino ya outras instituciones importantes del país, interpreta las súas composiciones proprias por medio del bandonión, la guitarra ya la voz en formatu solista. Ente los sous trabayos últimos destacan la edición del sou discu “Las cuatro estaciones de Godoy”, la súa participación cumo bandonionista ya cantante na obra “Happy Hour” d’Andy Kusnetzoff ya la súa muestra d’instalaciones sonoras “música de cajas” no Centro Cultural Recoleta de Buenosaires.

Lola Linares yá una cantautora ya compositora de Buenosaires con raíces ayandesas, graduada na Universidad Nacional de Quilmes cumo Licenciada en Composición con Medios Electroacústicos. Las súas obras presentánonse en festivales ya conciertos en distintas ciudades americanas ya europeas. Empicipióu a estudiar música a los cinco años con Carmen Baliero, cola que se formóu en pianu ya composición. La súa música tien un soníu íntimu ya inocente, amestando influencias clásicas col frescor del pop. Actualmente presenta la salida del sou single “El Rosal”. Sus obras fueron presentadas en festivales y conciertos en distintas ciudades americanas y europeas. Comenzó a estudiar música a los cinco años con Carmen Baliero, con quien se formó en piano y composición. Su música propone una escucha íntima e inocente, entrelazando influencias clásicas con la frescura del pop. Actualmente presenta el lanzamiento del sencillo “El Rosal”. 

 

Sona La Puela yá una iniciativa promovida pola asociación Eixe Cultural Ayandés cola colaboración de la hostelería local. El sou fin yá desenvolver una serie de conciertos a lo ??argo del añu nos distintos locales ya fomentar la música en directo fuera del calandariu de fiestas habitual.

Dejar un comentario

captcha